چگونه برای درمان کیست در کلیه به طور موثر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کیست در کلیه به طور موثر

کیست کلیه به معنی حداقل یک کیسه پر از مایع وجود دارد در کلیه وجود دارد و آن یک بیماری بسیار شایع است. با این حال، بیشتر بیماران وجود کیست، مطمئن شوید که تا زمانی که از علائم رنج می برند و یا انجام آزمون های فیزیکی است.
دو نوع از کیست های کلیوی وجود دارد: کیست ساده کلیه و کیست پیچیده کلیه. در واقع، مهم نیست که کیست نوع کلیه، گاهی اوقات، آنها به اندازه کافی بزرگ رشد خواهد کرد بر عملکرد کلیه یا باعث درد، به ویژه هنگامی که شما اتفاق می افتد به aPKD شود بیمار است. کیست ممکن است دچار عفونت یا خونریزی، باعث تب، درد یا خون در ادرار (هماچوری). در آن صورت، کیست باید بسیار توجه شما را جلب کند.
چگونه برای درمان کیست در کلیه؟
1. جراحی
جراحی است که در واقع یک کمک سریع برای حذف کیست در زمان کوتاه است. با این حال، بسیاری از معایب وجود دارد. بنابراین، بیماران باید برای درمان های جایگزین است.
2. دارو های گیاهی
در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما به بیماران توصیه درمان های طبیعی. ثابت شده است که داروهای گیاهی چینی اثرات درمانی قابل توجهی در درمان کیست در کلیه.
3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یک درمان بیشتر محبوب در چین است، زیرا می تواند کمک به کوچک شدن کیست کلیه بدون عمل جراحی و داروهای خوراکی. این می تواند کیست درمان از طریق سه جنبه کمک کند: جذب مایع کیستیک، جلوگیری از رشد کیست و بهبود عملکرد کلیه.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید برای درمان کیست کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: